lørdag 21. mai 2011

Overfall på danskebåten

Hadde en grusom opplevelse på lugaren i går kveld! Jeg forsto først ingenting av det som skjedde, men da lukten av svette, hasj og wunderbaum slo imot meg, skjønte jeg greia. Fyren som kom ut fra badet mitt, skulle vise seg å være en utsending fra vår oppdragsgiver i Nederland, og ikke en ordinær, stygg trailersjåfør - som jeg først trodde. Nå hører det riktignok til sjeldenhetene å møte på en pen trailersjåfør, og skulle en av dem være så heldig å ha utseendet med seg, kan du banne på at han ødelegger potensialet ved å la håret gro på de merkeligste steder og måter, lar kroppen forfalle så mye som mulig, i tillegg til at oppførsel og framferd gjerne er så motbydelig at man har vondt for å tro at de i det hele tatt er i stand til å ha et normalt sosialt liv - ihvertfall på utsiden av sitt svette cowboy-miljø.


Åstedet: Superspeed 2

Jeg er vant til å møte på trailersjåfører ombord, og har for lengst forsonet meg med at gangen i nabolaget mitt til tider er full av zombielignende vesener med klampende tresko fra nær og fjern. Forvirrede sjøfører surrer rundt med sine nøkkelkort, mens de diskuterer på alle mulige, merkelige språk - på let etter sin lugar for å få hvilt seg litt, og en sjelden gang foreta en aldri så liten desinfisering av hud og hår.

Men slik var det ikke med min motbydelige venn fra Amsterdam. Han var ute etter meg han, og hadde gjemt seg på badet mitt mens jeg var på jobb! Freaky!

Jeg var ferdig for dagen, og satt rett opp og ned og filosoferte. Tenkte på måker og kameler og sånt.



Filosofisk

Jeg var i ferd med å avslutte filosoferingen, og skulle til å ta av meg de svette verneskoa, da baddøren gikk opp! Det var da høyst merkverdig, tenkte jeg - og sykt skremmende! En gurglete stemme hørtes idet et monster av en sjåfør med hjelm åpnet døren:


Kjempestygg, nederlandsk sjåfør med hjelm

"Ben jij degene die is Ronald?"

Heldigvis snakker jeg flytende nederlandsk:

Ganske skremt
"Ja, het is mij, maar wie ben je en wat doe jij hier?"




"Ik denk dat je weet. Je opgevoed iets uit Amsterdam die niet behoren tot jou!"



Den kjempestygge mannen hoppet ut på dørken og sparket meg ned fra stolen. Jeg holdt på å drite på meg, og buksa mi var allerede gjennomvåt av urin. Jeg husker ikke så mye av det som skjedde i Amsterdam, og hadde ikke peiling på hva jeg skulle svare.
Livredd.
"Ik weet niet wat je praat over je fucking gedrocht!"




 "Zal ik u freak! Dus je denkt dat je alleen kunt lopen met het dividend?"



Han begynte å bli hissig og høyrøstet. Før jeg rakk å bevege meg så mye som en tomme, hadde han tatt tak rundt halsen min. Han slang meg opp i senga og holdt med hardt og brutalt mot puta mens han skrek:

 
Desperat, men handlingslammet

"Je hebt maar een ding te doen, en het is om me dat alles ontbreekt, anders eindig je in de prullenbak jacht! Begrijp je dat?!"

  

Jeg svarte fortsatt at jeg ikke visste hva han pratet om, og sant å si var ikke det så langt unna sannheten heller. Jeg husket faktisk ingenting!

Krakilsk, nær ved å svime av

Og det ble ikke bedre av at han stappet en finger i hvert nesebor. Han holdt nesegrepet en god stund før han slapp og ble stående ved senga og kneppe opp buksa. 


"Oke, dan krijg je een voorproefje van de ijzermijn!"

Jeg fikk totalt panikk, og ga meg til å hyle det jeg var god for, i håp om at naboer eller forbipasserende skulle høre meg.  

Hysterisk redd
"Nee! Alles, maar je zult niet m'n kont!"

Han var lite begeistret for hylingen, og la puta over kjeften min. Han presset det han kunne, og jeg skjønte at her måtte noe gjøres, hvis ikke var det slutt. Jeg spente musklene og sparket til det jeg kunne - i håp om å treffe ham der hvor det gjorde mest vondt. Heldigvis traff jeg, ihvertfall bra nok til at han slapp taket og ynket seg: 
 
"Naar de hel! Je schopte me in de ballen!"

Jeg hadde fått nok, og var nå klar for å banke dritten ut av ham. 

Forbanna
"Ja, nu kan je naar de hel gaan, je wangedrocht!"


Jeg reiste meg opp og fløy på ham...

Hevngjerrig


...så han datt overende og smalt i dørken. 



Rasende
"Wil je meer, klootzak?"

Jeg tok et par sure sokker fra skittentøysposen og stappet i kjeften på ham. 
Mer rasende
 "Steekproef van deze jou!"

Han mumlet noe sånt som: "De hel .... koudste sokken... uh", før han svimte av. 
Besvimt, kjempestygg  hoallandsk trailersjåfør med hjelm


Fandenivolsk og tilfreds


"Wie gaat op jacht in de vuilnisbak nu geloven??"

Jeg dro ham med meg gjennom gangene og ned til dekket under, hentet den skarpeste kniven jeg fant i byssa, og kastet ham bit for bit i søppelsjakta. 




Rust in vrede motherfucker!


Sånn! Ingen flere forstyrrelser takk! 

Tilbake til lugaren og rett i seng for en god natts søvn.
 
Goede nacht en goed slapen, fuckers!

7 kommentarer:

  1. Og folk lurer på hvorfor jeg har blitt som jeg har blitt. Men deg i nærmiljøet så måtte det jo bli noen traumer... ;) Tenker bare på pausene da vi gikk i korpet. Smugrøyking på høyt nivå..

    SvarSlett
  2. Kimzona; jeg ble opplært til å stå vakt for disse smugrøykerne i nabolaget.............og dessuten vakt når de skulle stjæle is fra en viss liten kiosk....skulle gjerne vært flue på veggen da du tok disse shootene, brutter! Kos deg ombord du!

    SvarSlett
  3. Hehe.. Hadde det morsomt ja, men var litt bekymret for meg selv en liten stund. Bekymringen gikk fort over da :))

    Flink røykvakt du da!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. hahahahhah...så bra ronald..!!!! ler meg ihjel her..! hilsen chris :)))

    SvarSlett
  7. Hans Lars med Golfen :-)2. juli 2011 kl. 15:41

    Ler neg skvett! Bildeserien og hele storyen var drittmorsomt. Sykt bra :-)

    SvarSlett