lørdag 7. mai 2011

Mephezto, Rusty Robots feat. Sirius



Jeg har sÃ¥vidt nevnt denne lÃ¥ten tidligere, og har hatt den liggende i 
spilleren øverst til høyre i bloggen. Men for å få den inn under etiketten "Musikkprosjekter Mephezto" legger jeg den ut her også.

Rusty Robots inneholder en samling lyder fra Color Festival, spesielt i introen; dører som åpnes, alarmer fra ovner i byssa osv. Teksten handler om "rustne roboter" - i betydningen mennesker som sliter ræva av seg for å dytte penger opp i ræva på gutta i toppen. Heldigvis har det de siste årene blitt mer og mer fokus på dette med menneskelige relasjoner i et arbeidsmiljø, topp til bunn. Relasjonsbasert ledelse er greia nå, og det viser seg å gi resultater! Men det finnes fortsatt mange som sliter under tyranner og psykopater, og ender opp som .... Rusty Robots.

Kristian "Sirius" Rønning bidrar med et parti han skrev i matpausen under en session hos Imperial Sound. Teksten hans ligger ved - forsøk å følge den! Tunga rett i munnen!

NB: Spilleren funker ikke i Safari, men forsøk i Chrome - hvis du har det på Mækken din! :)


Gå til Urørt for å finne ut mer om låta og artisten

You were proud of yourself after serving the “big guys”
Now your creator is laughing at you
You are falling apart as you finally realize
That this is the end, there is nothing left for you

I’m gonna unplug, while you march on
Getting ready for the demolition man
I’m gonna jump off the assembly line
While you cling to what you think is a friend

Rusty robots – keep on moving
Keep on following the mainstream
I have to leave you right here
I cannot follow you there
You have to do what you’ve always been doing

 You were living as they told you to, never complaining      

Now you are garbage – you mean nothing to them
You are rusty and disabled, joints are squeaking
And you know it’s too late, but now you understand

  I’m gonna unplug, while you march on
Getting ready for the demolition man
I’m gonna jump off the assembly line
While you cling to what you think is a friend
 
 Rusty robots – keep on moving
Keep on following the mainstream
I have to leave you right here
I cannot follow you there
You have to do what you’ve always been doing


you don't know shit about me and none of you will/
so get the fuck outta here with your "how do you feel"/
I work and i sweat for you ungreatful assholes, now tell me what i
get for that/
When i turn around i know you're laughing now/
cos' i will put up with this shit, being treated like crap/
when i see myself and what i do for you/
i get sick in the stomach like i'm bout to puke/
i should've been gone a long time ago/
Got no pride left and i got no soul/
Well it feels like this everyday i wake up/
like a never ending story am i living in one/
so what the fuck can i do, when i'm stuck here with you/
and got nowhere to go being nothing but used/
I put a middle finger up and i tell you where to stick it/
I'm sick of this ridiculous shit, that's why i'm leaving/ 


  I’m gonna unplug, while you march on
Getting ready for the demolition man
I’m gonna jump off the assembly line
While you cling to what you think is a friend
 
 Rusty robots – keep on moving
Keep on following the mainstream
I have to leave you right here
I cannot follow you there
You have to do what you’ve always been doing


Sirius. Kilde: www.op.no

5 kommentarer:

  1. Snublet tilfeldigvis over denne. Er stor fan av Sirius og syns denne låta var utrolig fet! Dette er vanligvis ikke en musikksjanger jeg hører så mye på, men likte hele denne låta! Hatt den på hjernen i hele dag! Nice work!

    SvarSlett
  2. Takker så mye! Hyggelig med slike tilbakemeldinger! :)

    SvarSlett
  3. klarer enda ikke å spille den av! Faen! hlsn Jrl blhg k.

    SvarSlett
  4. Det var da som svarte...! Jeg beklager på det sterkeste de ubehageligheter dette har medført for deg! Et vanvittig stort team jobber nå så svetten renner og blodet spruter for å lokalisere feilen og rette den opp. Hvis ventetiden ikke blir til å holde, ut, vennligst send en mail til vårt forum eller ring 666.

    For english : tast 1
    Spørsmål om faktura : tast 2
    Tekniske spørsmål : tast 3
    Spørsmål om gluten : tast 4
    Spørsmål om religion : tast 5
    Spørsmål om sex : tast 6
    Spørsmål om sminke : tast 7
    Spørsmål om tenner : tast 8
    Spørsmål om øreverk : tast 9

    Alternativt - hvis du holder ut, vent på at låta kommer på iTunes, Spotify mm. Den vil bli distrubiert via CDBaby@cdbaby.com og være tilgjengelig om kun få dager! :)

    14. mai 2011 12:48

    SvarSlett
  5. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    SvarSlett