onsdag 4. mai 2011

Bonnie and Glide

Nok ei dokk, nok et forbanna kamera! Paparazzifotograf Siv skjøt denne snutten da vi lå i dokk i Fredrikshavn i fjor. Av forståelige årsaker var jeg lite interessert i at dette skulle bli publisert, så jeg ga Siv streng beskjed om at klippet ikke skulle ut på Youtube, FB eller andre steder - et forbud hun har vært veldig flink til å overholde. Men nå har jeg hatt et år på meg til å la det synke, og ser nå på det hele med en god porsjon selvironi og humor. For det ER jo morsomt, hvis jeg forsøker å glemme at jeg tar del i det..

Ikke nok med at jeg selv ser ut som om jeg svever rundt i en marihuana-rus på syttitallet; min dansepartner, den ukjente dama fra et innleid selskap, setter også sitt bisarre preg på filmen! Og for å riktig toppe det hele, drar jeg til med noen bevegelser Siv kaller "gliding" mot slutten, like før min eminente dansepartner går ned i... en slags stilling - vet ikke om den har noe navn jeg. Det fører ihvertfall til at hun mister balansen og forsvinner ut av  bildet. 

Og vær så snill: Møter du meg på byen eller på fest, så minn meg på at jeg holder meg langt unna dansegulvet! Klippet førte til at jeg nesten måtte ty til piller og psykiatrisk hjelp for å komme videre i livet, så dette er åpenbart ikke noe for meg. Ihvertfall ikke med paparazzier til stede.

I think I'm gonna snap!!!
Btw: Historienotatene på veggene er malt over nå. :)

Jeg har forøvrig ikke sett noe til dansepartneren etter fjorårets lille danseoppvisning. Mulig hun har begynt med dansing på heltid - det blir ikke aktuelt for meg!

 




12 kommentarer:

  1. ouch...tror det der er genetisk. Jeg har også en krystallklar overbevisning om at jeg er kongen på dansegulvet, mens jeg i virkeligheten begår sosialt selvmord til stående applaus...derfor har jeg et mantra jeg forsøker å etterleve når jeg får mer en 0,001 i promille IKKE DANS!!!! HVA DU ENN GJØR - IKKE DANS!

    SvarSlett
  2. Anonym er jo selvfølgelig meg da, Arve :-)

    SvarSlett
  3. hahaha...konge!!!
    Men seriøst...du burde melde deg på "so you think you can dance"
    Hvertfall når en samenligner med en annen i filmen :-S

    SvarSlett
  4. Hehe.. Tror jeg heller følger brutterns råd her: IKKE DANS!! Og hun andre btw var faktisk fra Sunnmøre ;)

    SvarSlett
  5. Hehe...ingen kommentar!;)

    SvarSlett
  6. Du trenger ikke å være redd for å skryte av min sjeldne dansestil! Dette er fremtiden! :)

    SvarSlett
  7. Ritignok laaaaaaaaaangt inn i fremtiden! Hehe! Og det var 1ste gang jeg så den!!

    SvarSlett
  8. Hehe.. Vi snakker nok flere generasjoner frem i tid ja! :D

    SvarSlett
  9. wahahahahaha....!!!!! I can't believe u did it :D bravo!!! You've made my day Ronald ;)

    SvarSlett
  10. My pleasure, darling! Guess you've been waiting for it! :)

    SvarSlett
  11. Hahaha, all kredit til deg som faktisk tør å legge denne ut uten shame! Takk for at du gav meg en knallstart på dagen! Jeg ler fortsatt.

    Klem Aina

    SvarSlett