torsdag 2. juni 2011

Kjære dagbok. Himmelsprett champagnen!

Jeg trodde det skulle bli så kult å forandre navn fra Midtlivsliv til Ron's Universe, men nå innser jeg at det universmaset bare er tull. Sukk. Jeg savner Midtlivsliv-navnet, og gleder meg til å ta det i bruk igjen. Sukk sukk

Min yngste bror Frank har bursdag i dag, men telefonen min er tom for strøm, så jeg får ikke sms'et ham. Kan jo si "grattis med dagen" på FB, men det er det jo sikkert hundre andre som gjør, så da drukner jeg bare i mengden. Sukk, så jævlig.

Dere fikk med dere at det var himmelspretten i dag? Kul  greie egentlig. Det var da Jesus bare forsvant til værs, og lovet å komme tilbake om noen år. Mulig han forsvant så langt ut i vår galakse at han ikke klarer å finne kloden vår igjen, og at det er grunnen til at det nå har gått et par tusen år. Enda godt Camping og disiplene hans er så tålmodige - det må man være i Jesus-bransjen.

Og så skal du høre her, Camping, du som er så opptatt av magiske lottorekker fra bibelen: Som jeg har sagt tidligere, har jeg altså en søster som nå antas å være den nye frelseren. Jeg fortalte også at hun var født på selveste julaften i 1977. Men det var et viktig tall jeg glemte å ta med i stykket for å gjøre rekka komplett: Min søster er det 7. barnet i vår søskenflokk. Hun er altså den 7. født på bursdagen til Jesus, i -77, altså vi får 777. Tallet 7 er jo et hellig tall - har jeg lært, og står for fullkommenhet. Tallet 777 er selve symbolet på fullbyrdelsen av alle profetiers profetier, så dette er ikke til å ta feil av! Ta med deg bibelen og en salmebok og hopp - gjerne fra et 7 - etasjes hus, med bolignummer 7, som ligger i 7. gate.

Slik får du din egen dommedag på selveste himmelspretten, så skal jeg og Jesus sprette champagne og feire livet på dommedagskloden din. Og PS: Ta med deg resten av dine forkvaklede tilhengere når du hopper!

Skål!

2 kommentarer:

  1. Joda, himmelsprettn er en fin anledning til å sprette champagne, men hvor pokker får man tak i sorten, når alt av alkohol utsalg er stengt på slik en dag! Til og med Glassmesteren åpner mye senere fon vanlig. Og det til tross for at de er utvalgt som stedfortreder til de kommunale doene på torget! Så hvor skal en tømme tanken om det var boblevann tilgjenglig...... Har krølla det skikkelig til for oss dødlige han derre Jesus. God jul.... Not !

    SvarSlett
  2. Synd han ikke var der. Han har jo som kjent dette kule talentet at han kan lage vin av vann. Og ost var det vel nok av på torvet i går, så der skulle han ha vøri!

    SvarSlett